Tuesday, February 16, 2010

Sifat2 diri sy yg org tidak tahu.
Saya seorang yg sgt degil..Sehingga tiada org yg mampu tahan dgn kedegilan sy.
Saya seorang yg manja..sehingga tiada siapa mampu memanjakan sy lebih.
Saya seorang yg kurang penyabar...sehingga tiada org yg mampu bersabar dgn saya..
Saya kadang2 seperti budak kecik...sehingga tiada sorang pun mauk layan perangai childish ku..
Saya seorang yg cemburu...sehingga tiada siapa mampu tahan dgn sy.
Saya seorang yg ingin tahu...sehingga tiada siapa yg dpt memberitahu sy.
Saya seorang yg sensitif...sehingga kadang2 org terlalu menjaga pertuturan sewaktu sy memerlukan gurauan yg melampau2 dan juga sehingga kadang2 org langsung tidak menjaga hati, perasaan dan jiwa.
Kadang2 saya buat2 tidak tahu walaupun sy tau. tapi kadang2 juga sy buat begitu kerana ada sebab tersendiri.
Kadang2 saya tak suka cara itu..dan tunggu2 cara yg lebih elok, baik atau betul..faham?tak faham...sori tak dapat detail..



Sy serius...bukan main2..

No comments: