Sunday, October 30, 2011

Biar aja meh....

Yesterday evening we went for jogging. Ada skandal saya, Bada, Lai, Ah Ping, Bro Yap, Jai, Jes, Puyang dan Lian juga ikut tu. Aku rindu mat meda senyuman ya. Perening mata ya. Aku labuh pengerindu gai senyuman ngau mata ya ja. Aku amai-amai labuh pengerindu. Terumpang pengerindu ku gai ya. Tang semina ja penanggur kami duai. Kami duai nda seagama. Bala aku tumu madah anang labuh pengerindu ngagai laut. Bula ku madah nadai ke ukai laut ditu. Bisi. Tang nda meh ati aku asaika ati ngagai ya. Aku nemu sida sigi ngai aku nukar agama aku. Ukai sida nda rindu ka orang laut, tang nda nyamai meh asai sida ya legi. Aku asai ka nyabak ja lelengau ka ya. Tajapan aku baka ke main-main ngau ya ba bala geng2 aku. Tang jauh ba dalam ati aku din, bisi pengerindu lelengau tumbuh ngagai ya. Aku bisi nyimpan gambar kami duai begulai dalam laptop aku tu. Meda mua aja, sigi nda umbas. Mesti betemu dua mata ga.

Ari nya aku pan bisi nanya ya baka betundi2 tang dalam ati sigi ka nemu ga maya kami sebuat main game The Moment of Truth pasal status ya. Nya ya madah, sebedau aku kitu, in a relationship tang diatu it’s complicated la. Sebedau nya aku sigi besampi gai Tuhan pasal siti benda.

Aku nemu aku ukai ungkup ya. Munyi ko post aku baruh nya tadi meh. Tambah mega aku nda la bajik ke ulih begulai ngau orang sigat baka ya. Sinu mat aku diatu. Tajapan baru pulai raun-raun ba Putrajaya ngau bala church member. Mua aku sigi gaga belama raun. Tang dalam ati Tuhan ja nemu lelengau aku ke ya. Aku nemu, ya pun anggap aku main-main ja nya laban cara aku pun baka main-main ja sari nya.

No comments: