Monday, December 3, 2012

Mimpi Yg Sempurna

Malam 26/11 ari ya, aku termimpi pasal miak tok. Miak fakulti ku. YB dalam fakulti aku. Aku sik tauk camney nda kah aku boleh termimpi pasal nya. Sik da juak ku minat ngan nya. Just ku kenal, kawan-kawan ngan nya sebab nya satu kelas aku. Dalam mimpi ya, Sheila bagi surat ngan aku madah surat ya dari miak ya. Padahal Sheila yang minat ngan miak ya tapi dalam mimpi aku juak yg kena. 

Aku buka la surat ya. Dalam surat ya ada kad dengan surat. Dalam surat ya, aku nanga perkataan cinta, cinta ja. Perkataan lain ku sik tanga. Ya la aku simpan balit surat ya pas nya cari nya. Nya aku cari nya kat satu tempat, tempat ya macam tempat jual makan-makan and nya keja sia.

Aku bagi nya surat ya tadi. Camtok la perbualan ya.
Me : Ape maksud surat ni? * sambil engkah surat ya depan nya.
Nya : *Dengan sweet nya madah* Jum. Kite bincang kat luar. 

Nya jalan g depan tapi aku sik gerak. Nya pandang belakang tengok aku sik gerak-gerak kat sia sambil nya angguk kan kepala nyuruh aku ikut nya.

 Pas ya aku terbangun.. Lucu. Sempat juak aku pelik dlm mimpi ya kenak guna surat2 sedangkan ada fb,hp semua.. 

Rindu zaman-zaman surat cinta.

No comments: