Monday, August 15, 2011

An Accident

Last Saturday, I went to town with my mother. On the way back, I saw an accident with a young guy, maybe a student, lying on the road with the motorcycle and a car at Simpang Bulat. Uuuu...Perhaps the accident had just happened. The guy was not moving at all. My mum said maybe he was dead. If he dies, I cannot imagine the feeling of his family and the car's owner. Until today I keep on thinking about them. How is he? Is he doing fine? Alive or not? God bless you.

Still talking about car accident.Every time when it is raining, I would have heard the siren of ambulance, police car, bomba. Every time I heard the siren, for sure I will hear my dogs outside there doing their group choir. I was smiling every time they do that.

You can read this too 25 Accident-Prone Stretches of Road. Got it from Sarikeians.

Enough talking about accident.

That night, my aunties and uncles together with my parent went to Saratok. Ngambi indu. Ngambi means taking. Indu means girl. Direct translation, taking a girl. In BM, meminang. I was driving. Many times we lost since we never went to that place. My uncle keep on asking people there and finally we were arrived. The longhouse was located at Sungai Berangan, Batu 3. The groom was my nephew from Seputin Bintulu. I didn't know that I have relatives from Bintulu since after my uncle was transferred there. Eh no. Since my grandpa passed away. They came to pay their last respect for my grandfather. Some of them are from Sg Mas.

Nyelai go charo urang rumah panjai dio. Engko ketegal sido nadai ngaga atur charo pengawo nyo pelaba aku. Mulut sida ibuk aku sigi muchau ajo-ajo. Mina kami duai ibuk siku ke sabar aja. Nyo ko kami duai ibuk ku nyo. Lain menuo lain go charo urang. Tang manah go bala urang rumah panjai dia. Nemu berandau ngo kami ke temuai tu. Sigi gaya urang rumah panjai meh nyo. Penuh ngo baso sida nunga temuai datai.

Iyo go bisi di ambi ke urang band boy dia. Bisi sido Stevenson penyanyi ke tebilang ngo lagu Telih Di Mato Bedarah Di Ati. Dispunsa urang belagu tudah Stevenson tadi. Belagu telih-telih nya meh ya. Nyo sinu petunggal ku ke siku laban tudah diri ditagang urang tuai ngo pangan nyo. Kasih ga medo seduai nyo. Sinu ku Masterpis. Bisi James Ruai ngo lagu Pulai Meh Sulu. Udah go aki tuai siku ke bejaku dio te sepeneko ati nyebut utai. Kami ke wakil lelaki nyo muchau magang. Nti kito ningo sigi pedis ati ar. Nako nako.. Lapo nyo baka nyo. Dah go berebut ka bejaku sido, berebut ke mikrupun ke sigi nya. Tosah tosah.. Hahahah... Kasih sido yo engka lamo ndo kalo rami sida tu ko ibuk aku. Pulai ari nyin nyo lekat Iban Saratok ari aki nyooo... Lapo deh. Berduit(berduet) ko ya. Ketawa ketawa kami duai anty ku nyo.

Chara sido ngemantaika lauk manah amat ga deh. 3 pintu bekunsi siti mija. Ti aku tu nyadi tuai rumah ka aku ngena charo nyo.Rindu agi medo bako nyo. Makai ba ruai. Mereti ga balo orang dio. Nadai ntu mayuh macam.

Bisi tepedo ka kaban sama ngau sekul suba. Tang asai ka ndo pecayo meda mua ya bsi dia. Kati tau datai ba menuo ditu kati ku din. Amat yo nya kini. Ka ku senyum.. iyo ndo ga senyum. Senyum kenyo2 aja meh. Sekali hari siti, alu nanyo pangan diri ba fisbuk. Neh... Amat yo meh nyo...





No comments: