Sunday, April 15, 2012

Gila

I'm quite surprise that you boleh jadi gila because of me. If I see my picture that time, punya la bida. Rambut macam lelaki. Cikai2 mpu rupa. hahaha.. Adui... Ada juga orang gila2 ni. tapi aku kiut la time ya.. hahahaha....kihkihkih... How I wish I could turn back the time. Now, I don't see that we can be together. Maybe you have others and I have somebody waiting for me. AD, penangan d memang mendalam ba aku. Aku pan nda nemu nama kebuah.

To be continued ya... Lama dah ku online tu.

6 comments:

jai jj said...

kalau dia mmang untuk kamu, nothing is imposible... dia pasti akan jadi milik kamu.. tapi kalo da tersurat dia bukan untuk kamu, jgn biarkan org lain tu terseksa menunggu jawapan dari kamu.. sa doakan kamu boleh buat keputusan yg paling baik dlm hdup kamu.. good luck debbie.. :)

Injan said...

Herm... Jai. Mungkin dia bukan untuk saya. Mungkin juga ya. Susah mau cakap sekarang. biar la..

jai jj said...

na.. kita dua la.. senang cerita.. haaaaa

Injan said...

Ko kan dah reject saya?

jai jj said...

hahaha.. kmu pun da reject saya depan org ramai.. :P

Injan said...

Itu balas dendam nama nya..hahaha