Tuesday, April 17, 2012

Mr Mr Mr

If you read my post kan Mr Allen, I don't know what is your response. Maybe you are going to be mad with me or speechless or regret like I do. Sorry ya if you don't like that post. But please understand the feeling.hee...

If you Mr Stephen read my post, maybe you will hurt, disappointed or mad(but I know it is very hard for you to be mad at me. I know you.) or menahan perasaan.

If my parent or my sister or my brother read this post.. Ehem... I will wait for their call. hehehehe...

And then, scandal Jai told me that I looked terrible during my secondary with my hair ceridak, cikai2 muka. Dia tanya macam mana la Stephen boleh suka ko ni.. Macam mana la si Allen suka ko ni...
Hei.... Tumbuk ko.

The end.

8 comments:

jai jj said...

hahahaha... sorry scandel.. ^_^
saya syg kamu.. :)

Injan said...

Tidak apa la. Saya tau saya tidak cantik seperti yang lain.

jai jj said...

nah... merajuk la tu.. cantik bha juga tu.. sa cuma buat lawak.. bosan juga xda cerita.. lagi pun da cukup lama kamu x belasah saya guna t-kwando ko tu.. haaaaaaa

Injan said...

Herm.. Saya tau saya berada pada tahap mana. tidak payah ko cover2...tumbuk ni ko cover2.

jai jj said...

hehehehe... kenyataan bha nie scandel.. kdang2 sa pun rasa kamu cute dan saya suka kamu... sa tak tipu.. sumpah.. tapi sa taw, tu cuma mainan perasaan saya.. ^_^

Injan said...

Eleh cute erti kata lain tu... hohohoh... saya bukan ciri isteri idaman ko...

jai jj said...

bha... tiapa la kalo tia maw sama sia...

Injan said...

Yala.. Ko kan dah ada mamy ko tu..kuang4..