Sunday, November 13, 2011

Early Sunday Morning

Last night kami, saya, Puyang sama Chen cadang mau buat morning prayer di padang kawad. Bangun 640am macam tu. Cuci muka gosok gigi. Then tukar seluar pakai kasut. Tunggu si Ayang lagi. Hehehehe... Then terserempak dengan Jai. Herm... Saya fikir dia tidak turun. Tapi lebih awal daripada kami. Terkesima juga saya tinguk dia tadi. Then sekali saya balik sambil jawab survei saya pegi online, saya ternampak post Jai di fb.


hehehehe....

Lepas pray kami pergi jogging 2 pusingan. Lepas tu berdoa pusing keliling KTDI. Terserempak dengan Bada yang mau turun pegi finishing school. Kiut ooo Bada smart2 dengan necktie...


P/S :
Jai.
Good job Jai! I salute you!! Sorry ya. Kami lambat. Ada iblis yang menghalang jiwa2 menyebabkan kami terbangun lambat. Ni la aktiviti kami yang kami mau buat semalam. Nanti kita cerita di van ya.


Oh ya.. Doakan juga jiwa-jiwa yang mengambil SPM bisuk.

Chauuu... mau pigi mandi pi Church.

9 comments:

jai jj said...

hahahaha.. biarLa saya mrajuk... kamu x kesah pon...

Injan said...

Saya kesah tapi kau buat dek ja tadi jai.. Herm...nda pa la...menjauhkan diri la saya.

jai jj said...

kamu x tgur pun 2... pndang2 jak... mcm xda apa2....

Injan said...

Ada ba saya panggil kamu Jai. Ajak lagi tu. Tapi kamu diam ja tadi dan hanya tinguk ja kami. Sama ada ko nda dengar atau kamu merajuk sama kami.

jai jj said...

haaaaa.... sa dgar juga bha... tapi sa da penat joging sorg2... huhuhuhuhu

Injan said...

Hermm....tidak juga saya nampak ko penat jai...

jai jj said...

sebab saya kawal penat say... :P

Injan said...

Cey ... -.-'

jai jj said...

hahahahaha.... :P