Thursday, November 10, 2011

Sapa Nuan?

First time aku meda ya maya kami abis karaoke ba Giant Mines. Ya negur senior yang merangkap kepada kaban aku. Macam aku ninga ya nanya senior nya, sapa mereka dua tu ku ya nanya kaban ku nya meda kami duai rumet ku. Then aku nda ninga ndar nama saut kaban ku nya laban aku kisuk bebelika barang ba Giant. Peduli apa la aku kan. Tang aku sempat ga meda mua iya ngerimbas kenya aja. Bisi la berapa kali aku bepansa ngau ya dalam Giant nya. Dah nya aku tepansa ka classmate aku untuk kaedah komputer, betanya meh kami duai. Nya aku merening kaban classmate aku ke belakang nya adalah akih nya, siku g serta classmate ku siku g ga. Akih nya begulai ngau classmate aku dua iku.

Kemari, ari tiga, maya aku nganti bas kediri ba bus stop semak old flat, aku merening-merening orang ke ngelilingi aku. Engka bisi tetemuka kaban, sekali aku tepeda ka akih nya begulai ngau classmate ku tadi. Ya pun merening aku. Keterubah nda ku ingatka mua ya. Nyau lama-lama baru ku teringat ka iya. Perning aku baru ga ya. Ya pun merning-merning ga. Senyum2 ja aku. Sampai la bas aku datai. Niki aku bas nya, dah nya aku merning la gai ndur ya bediri tadi tang ya nadai dia. Eh.. Nda patut ya nepan bas sama ngau aku. Sekali datai ba kolej aku, aku tepeda ka ya duduk ba belakang. Tang aku nda nemu ya kolej ni sama ada K6 or KC laban aku nda sempat nengkila pejalai ya tadi laban aku meli tai dempa ba kedai.

Dah nya tadi pulai ari Dewan Besar bejalai ngau Ah Kit ngagai fakulti laban aku bisi trip ke Banting diatu tang cancel. Udah aku nemu trip cancel, terus pulai la aku. Nyo ka datai ba bus stop yang sama, aku teringat ka ya. Nya ko aku berunding, "Betemu baru kah aku enggau iya legi?" hahahhaha.. Keterubah aku datai dia, perning-perning ku ga sapa-sapa orang dia. Nadai ga meda mua ya. Dah nya.. Maya bas ka datai, aku dah ready-ready ka niki bas, sekali ku gining-gining, alu tepedaka mua ya. Haaaaaaaaaaa......... ku ati ku din. Ya pun merning agai aku (atau aku perasan ja tu hahahaha) Baru ja ku cadang ka meli ai ba kedai tadi, tang aku cancel laban aku ka nengkila kini tunga pejalai ya. Hahahaha... sot kan. Ku meda ya niki agai bukit, hermmm..K6 meh akih tu kenu ku ati ku din. Tang direction ya tukar limpang ke kanan, KTDI meh ya. Hahaha...

Mua ya bisi ala-ala Sabahan or Sarawakian. Tang nda kala ya ngau kami meeting UMB. So ya ukai Sarawakian neither Sabahan. So enti ukai Borneo, that's mean ya orang ditu la. Then aku kaitkan ya ngau classmate ku tadi. Classmate ku nya pan orang ditu empu. So 90% ya orang ditu. Enti orang ditu, mustahil ya seagama ngau aku. Punya keciwa. Haish.... Keciwa kiciwa kecheewa... Nda ga ya hensem. Tang aku rindu meda mata ya bulat-bulat. Stail buk ya biasa-biasa ja. Kiut. Hahahaha... Baka Ah Kit. Bulat-bulat mata Ah Kit nya. Ahhh... Biarla...

Aku hanya mampu memandang dan meminati. Misi 4 tahun di sini harus diteruskan juga. Jangan kalah terhadap cubaan dan soal hati dan perasaan..Skema BM aku eh. Last night went to the Dewan Besar. Then met my baksis's classmate, also a member of my group. I talk my own BM slang with him then dia jawab "ha?(blur)". Terus ku tukar slang. "Nanti, kite kumpul kat mane?" Baru la ya nyaut. Rumet ku pun ketawa.


No comments: